Gangtok - Reisverslag uit Gangtok, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Gangtok - Reisverslag uit Gangtok, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Gangtok

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

16 Oktober 2007 | India, Gangtok

Deze morgen nog 2 kloosters bezocht op 40km van Gangtok.Heel mooi maar eindeloos om er te geraken.De wegen zijn zo slecht dat we er 3uur overdeden eer we er waren.We hebben hier in Gangtok een goede zaak gevonden om te eten.Westerse keuken en lekker want dat Indisch eten gaat al gauw vervelen.De stad Gangtok is nog vrij rustig allee voor Indische normen na 17uur mag er zelfs geen verkeer meer rijden in de hoofdstraat.Ons hotel liigt lengs deze hoofdstraat.Dus men kan er s`nacht goed slapen en dat is wat we nodig hebben.
Zo nu ga ik eens kijken waar Sonja is.
Groetjes en tot mails....

• 16 Oktober 2007 - 14:00

Michel:

Westers eten in India?
    Let maar op dat je door de wijziging in eetgewoonte nu geen diarree krijgt maar.....dat kennen jullie toch al een beetje hé!
    Toen ik er was geen westers restaurant gevonden, wel veel souvenirshops al was de zijde niet echt goedkoop.
    Nog veel reisgenot met weinig spetters en stuur maar berichtjes, altijd interessant.

• 16 Oktober 2007 - 17:36

Danny En Sabine:

hier in peer alles in orde redelijk mooi weer en vandaag een uurtje bladeren geruimd groetjes van heel de familie en geniet er nog van doei xxxx

• 16 Oktober 2007 - 19:02

Liliane:

Ik vind dat wel plezant om jullie avonturen te volgen vanuit mijne luie zetel. En Eddy, hebben ze ginder ook ZZA?
    Hier is het weer volle bak hoor.
    Groetjes en nog veel reisplezier zonder al te veel ongemakjes.

• 17 Oktober 2007 - 15:05

Ragna & Jürgen:

Haai,
    super dat jullie weeral een mooie reis doen (wij zijn volop aan het sparen voor Patagonië)! En fijn dat wij mogen meegenieten van jullie reisverslag.
    Geniet er van, en idd hopelijk zonder al te veel spetters, zoals Michel zo mooi weet te formuleren ;-)
    Groetjes!!