Bijna thuis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

29 November 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

We zijn heelhuids uit de brousse gekomen.Wel wat donkerder maar nog lang geen negers.Het was echt goed geweest bij de stammen gewoon prachtig.Het was wel vaak wie bekijkt wie....en we werden ook overal afgetast als of er onder ons wit velletje toch een donkerbruin zat.We hadden en hebben nog steeds prachtig weer in Mago park was het zomaar eventjes 39 gr.in de schaduw.Geen douche dus maar gebruik gemaakt van de rivier..HEERLIJK.Wel een paar keer geschrokken van de bavianen en de tsee tsee vliegen die beestjes zijn erg vervelend....Goede kok gehad tijdens de campeerreis.Verder gaat het ons prima.We zijn nu in Addis Abeba en genieten van onze laatste dag.We moeten nog wat birretjes opmaken voordat we deze nacht naar Amsterdam terug vliegen,de foto's komen er wel eens aan.
Groetjes Sonja en Eddy.

• 29 November 2008 - 11:12

Myriam:

hopelijk zien we elkaar eens om al die verhalen te horen en de foto's te zien.daag

• 29 November 2008 - 11:24

Johan:

Blijkbaar een hele toffe reis achter de rug.
    De goesting groeit terug om mijn rugzak te pakken en erop uit te trekken.
    Groetjes

• 29 November 2008 - 19:37

De Post Peer:

Eddy we missen u toch zo hard,nu maar snel aan het werk.

• 29 November 2008 - 19:39

De Post Peer:

en doe maar ne dikke frak aan want het is hier maar 2 a 3 graden

• 29 November 2008 - 21:45

Dominique:

Tof dat we mogen meegenieten hopelijk hebben jullie er van genoten ( ben er zeker van ) da pakken ze u nooit meer af, ben benieuwd naar de foto's Grtjs Dominique

• 30 November 2008 - 14:28

Uw Dikke Vriend:

Eddy volgens mij zult ge blij zijn om terug bij uw kollegas te zijn op de post.De post is niet te missen.

• 30 November 2008 - 20:42

Jean En Annie:

Welkom terug in België!
    Wij hopen jullie zeker eens te ontmoeten om jullie verhaal 'live" te horen en om foto's te kijken. Morgen zijn wij ribbedebie naar ... Mexico!
    Groetjes