Gondar - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Gondar - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Gondar

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

06 November 2008 | Ethiopië, Gondar

We zitten op het moment in Gondar.Tot nu toe redelijke hotelsgehad maar vannacht was het er eentje van krot en compagnie.Ook onze eerste vlooienbeten gehad.Maar we nemen er het graag bij want het is een pracht van een land.De mensen zijn zeer vriendelijk er wordt wel gebedeld,maar ze zijn tot nu toe niet opdringerig.Deze na,iddag vertrekken we naar het Simiengebergte waar we morgen gaan wandelen en normaal wat speciale dieren gaan zien.We hebben al veel over vogels geleerd want er zitten 4 vogellaars in de groep.Het eten valt goed mee we zijn tot nu toe nog niets afgevallen.Het weer is prachtig we hebben gisteren tot 22.30u buiten gezeten en dat in november.Het gaat verder heel goed met ons en tot mails,
Sonja en Ed

• 06 November 2008 - 18:09

Gerry:

hoi sonja en Ed,
    Een maand er eens lekker tusseuit. In een heel andere wereld, het moet tof zijn. Geniet er met volle teugen van. Ene fakteur zijn jullie nog niet tegengekomen zeker?
    Neem volgende keer een vlooienbandje mee. groetjes

• 06 November 2008 - 20:51

Albert:

hoi edson,Ik heb gezien dat bij u thuis veel bladeren liggen maar maak u maar geen zorgen want ik heb fernand en jakky opdracht gegeven om die op te ruimen.Dus dat is dan ook weer geregeld.Voor de rest alles goed?Ge schiet goed op geloof ik,maar doe maar op gemak zulle wij zitten nog niet op u te wachten.
    allee amuzeer jullie nog
    en tot wederhoren

Uwe vriend

• 07 November 2008 - 19:46

Nand Nil:

Hai,ed en son.Fijn wat te horen over jullie.Toffe vakantie!!Eddy die vier vogelaars wat doen die? Ik begrijp dat niet goe zijn er dat die vo......Eddy wat die bladeren betreft hij kan mijn klo... kussen hij moet ze maar zelf opruimen.Want hij noemt zich toch uwe vriend.Groetjes