Axum - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Axum - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Axum

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

09 November 2008 | Ethiopië, Gondar

inteernet werkt hier zeer traag en we kunneen jullie reactiess ook niet lezen tot nu toe.
Met ons gaat het heel goed.we zijn wel wat verbrand van de zon.We hebben prachtige wandelingen gemaakt in het Simienpark.Gewandeld tussen de Galada bavianen.Gisteren ging het wwel wat fout met onze bus.De vering er onderuit gereden op de mooie wegen hier.Drie uur moeten wachten op nieuw vervoer in de middle of nowhere,nu weten we dat ook liggen.Alles is toch heel goed afgelopen.Bij avond een heel zwaar onweer gehad met als gevolg de wegen gewoon blank,een lokaal mannetje ging wel even pootje baden voor de diepte te peilen om zo te kunnen zien of de bus er wel door kon.We hebben ook ge picknik in de bergen.Sonja haad een lekker broodje met tonijn en dat viel in de smaak vaan een grote roofvogel en weg was het broodje letterlijk uit haar hand gerukt.Sonja heeft vandaag ook een gouden ring gevonden en weet nog niet wat ze er mee gaat doen.
Verder tot mails en hopenlijk kunnen we jullie berichtjes ook eens lezen.

• 10 November 2008 - 18:55

Nil Nand:

Eddy zo te lezen is jullie reis een echt avontuur.Bij die galada bavianen geen collegas tegengekomen.Sonja dat broodje moest dat echt met tonijn,kon dat niet iets anders zijn? Eddy en sonja we wensen jullie verder nog een goede reis en hopen dat alles verder goed mag verlopen.Doei!!!!!!

• 11 November 2008 - 16:59

Myriam:

wat ben ik blij met jullie verhalen.Zien we elkaar achteraf?

• 18 November 2008 - 19:15

Collega - Leerlingen:

't is hier toch wel wat stilletjes en saai zonder den Eddy... Ons foto's willen ook niet meer lukken.
    groetjes Christel

• 18 November 2008 - 19:16

Collega - Leerlingen:

groetjes Christel

• 18 November 2008 - 19:18

Marc:

D'n Eddy zit er warmpjes in,wij maar bibberen.Foto's zijn allemaal bewogen.

• 18 November 2008 - 19:20

Anita:

Ed en Son, hou jullie ginds nog maar wat in de zon, want hier is de winter op komst.
    Groetjes,

• 19 November 2008 - 15:17

Fernand:

Eddy uw kaartje is goed aangekomen.Het is een ferme madam die daar op staat,dat zou iets zijn om Wies te helpen op de post.Maar dan in dezelfde outfit.De kolligas mogen er ook iets aan hebben .Groetjes.