Op weg naar Orissa - Reisverslag uit Calcutta, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Op weg naar Orissa - Reisverslag uit Calcutta, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Op weg naar Orissa

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

19 Oktober 2007 | India, Calcutta

Hallo allemaal,
We zijn nu op weg naar Orissa,en hebben terug een dagje Calcutta om er deze avond de nachttrein te nemen naar een stad met een hele moeilijke naam en vandaar uit nog 4u bus naar Jeypore.Als alles normaal gaat zullen we er morgen avond aankomen.
Hier in West-Bengalen viert men nu Durga Puja met als gevolg dat hier alles bijna gesloten is.Eensoort nationale feestdag maar het duurt wel 10 dagen.Met de gezondheid gaat het nu weer beter we zijn al een beetje aangepast.We zijn wel wat vermoeid van al die nachttreinen maar dat telt voor de hele groep.In Sikkim was het prachtig en aangenaam heerlijke temperatuur en mooie terrasjes prachtig uitzicht.Beslist een aanrader.
Vermoedelijk gaan we nu een weekje tussen uit waarschijnlik geen internet.Dus niet ongerust zijn.
Groetjes Sonja en Ed

• 19 Oktober 2007 - 12:06

Julien:

Hallo hier in de Limburg alles goed . groetjes van iedereen.

• 19 Oktober 2007 - 13:52

Gerry:

mooie foto's! Op het gebied van piercings staan we hier in Belske nog wat achter.
    Nog veel amusement!

• 19 Oktober 2007 - 16:52

Bér S:

Hoi Eddy en Sonja,ge vindt uwe weg goed ginder,ge gaat er nogal vandoor.Ziet maar da ge nie verloren rijdt ginder want ik kom u nie zoeken.En voor de rest alles goed hoop ik,heeft de spijsvertering zich al een beetje aangepast?Allé geef uw ogen daar maar de kost en leg het maar vast op de gevoelige band,dan kan ik het thuis ook eens bekijken.

Groetjes bér S

• 20 Oktober 2007 - 07:34