Eindelijk - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

21 November 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Eindelijk nog eens een computer gevonden die werkt....
We zijn ondertussen in het zuiden beland.Het heeft wel veel zweet en geduld gekost.De reisdagen waren verschrikkelijk zwaar.Ons busje is wel drie maal in panne gevallen zelfs een keer zonder remmen en jawel we waren in de bergen natuurlijk.We hebben ondertussen mooie dingen bezocht zoals dse rotskerken van Lalibela de moslimstad Harrar...en vooral prachtige natuur.Vandaag zijn we op het Chromomeer gaan varen en hebben krokodillen en nijlpaarden ontmoet.Ook honderden pelikanen..
Gisteren bezochten we een Dorze dorpje wat ook een belevenis was.Morgen beginnen we aan een stukje kamperen in de brousse met daarbij het stammen bezoek we zijn al in blije verwachting....
Het eten valt ook goed mee warm eten is wel heel dikswijls koud...Maar we gaan dit jaar geen 5 kjilo afvallen.
Ze proberen ons hier wel te pluimen als je blank bent wordt alles opeens tien maal duurder.Het is ook prachtig weer temperaturen rond de 30 graden en s'avonds lekker buiten zitten helemaal in gedeet want de muggen wreten ons anders helemaal op.
Dus met ons is alles prima......
Groetjes en tot mails..als het lukt tenminste.Foto's plaatsen is hier onmogelijk.

• 21 November 2008 - 16:29

Julia:

Hallo Eddy en Sonja,

Ik begon al ongerust te worden...
    en ge ziet wel ik had er reden voor, met al die wilde beesten.
    Die 3 "zogezegde" goede vrienden van de post, daar kun je achter fluiten.
    Die van het rusthuis en ik zijn bij jouw in de vrijheidslaan de bladeren gaan opruimen.
    Eddy en Sonja nog een prettige reis en ik kijk al uit naar de foto's.
    Groetjs

• 21 November 2008 - 16:36

Michel:

Sonja en Eddy,
    Blijkbaar valt het allemaal mee.
    Ik hoop dat je toch iets gehad hebt aan mijn "ervaringen" van vorig jaar.
    Het beste nog en behouden terugkomst

• 21 November 2008 - 16:38

Myriam:

bedankt voor de mailtjes, zo ga ik een stukje mee op reis- daag -nog veel plezier

• 21 November 2008 - 17:02

Jean En Annie:

Hallo Eddy en Sonja,
    Wat een avontuurlijke reis! Eerlijk gezegd: ik denk dat het voor ons wat te moeilijk zou zijn. Geniet er nog van en hopelijk zien wij later ook wel eens wat foto's.
    groetjes, Annie en Jean

• 21 November 2008 - 18:37

Jacky:

hey sonja en eddy,
    alweer een tijdje geleden
    blij weer wat te horen.
    idd die van t rusthuis waren blaren aant opruimen in de vrijheidslaan. op nr 41 zegden ze hier hoeft da niet die zijn er toch niet, die zijn naar china
    (ze waren goed ingelicht)maar fernand en ik hebben ze dan maar opgeruimd (ber was te laat, moest nog zakken rijden)het doet me plezier dat t jullie goed gaat maar k wist niet dat je al je hout aan julia verkocht had, want ik heb hun al 5 keer zien uitrijden bij jou met een remork hout.
    geniet nog van jullie verdiende vakantie en loop niet tegen teveel wilde dieren aan
    grtz jacky

• 21 November 2008 - 18:42

Annéé & Jeanine:

Beste Sonja& Eddy
    Veel groetjes geniet ervan en ziet dat ge heel thuiskomt dat jullie je reisverhalen kunnen vertellen bij een lekker pintje

• 22 November 2008 - 11:44

L En R:

Klinkt allemaal leuk om mee te maken ...
    Amuseer jullie nog maar een tijdje !!!!

• 22 November 2008 - 16:28

Roger En Agnes:

Bedankt voor de mooie mails.Dit moet een prachtige reis zijn.Geniet ervan met volle teugen.
    Groetjes

• 23 November 2008 - 13:35

Liliane:

hallo Eddy en Sonja,

Zo te lezen zijn jullie weer een prachtige reis aan het maken met veel avontuur. Hier sneeuwt het en is het koud dus geniet nog maar eventjes.

groetjes

• 24 November 2008 - 15:58

Nand En Nil:

hai Eddy en Sonja
    Hoe verder de reist vorderd des te avontuurlijker is ze.Eddy die ongerustheid van Julia ik weet nie ?????.Ik ben benieuwd hoe het camperen in de brousse bij die stammen bevalt.Eddy dat alles daar tien maal duurder is voor U omdat ge een blanke zijt dat is voor U toch geen probleem met zo een vet betaalde job.En van die 30gr.ge moogt daar gerust wat van mee brengen want hier is het bitter koud.Het beste nog en tot over een goede week.