Thuis gekomen - Reisverslag uit Peer, België van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Thuis gekomen - Reisverslag uit Peer, België van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Thuis gekomen

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

04 November 2007 | België, Peer

Hallo,
We zijn sinds gisterenavond terug thuis.Het was een zeer lange terugweg.We deden er zo een 56uur over.
We waren donderdag namiddag rond 16u(Indische tijd)in Puri vertrokken een paar uur met de bus tot het station van Bhuneswar.Daar hebben we s'avonds de trein naar Chennai genomen rond 21u.We zijn dan de volgende dag daar aangekomen rond 18u,dan naar een hotel om ons wat op te frissen en nog wat te eten. s'Avonds om middernacht naar de luchthaven voor ons vliegtuig naar London dat in Chennai om 4u vertrok.s'Morgens in London aangekomen om 9u30 daar wachten tot 12u voor het vliegtuig naar Amsterdam.In Amsterdam toegekomen om 14u,dan de trein naar Antwerpen en daar nog een trein naar Neerpelt.Daar is Ronny en Lydia ons komen afhalen en zo waren we om 20u thuis.Een lange zeer vermoeiende reis maar het is niet voor niets geweest we hadden een prachtige tijd in India samen met een hele toffe groep medereizigers.
Groetjes Sonja en Eddy

• 04 November 2007 - 20:58

Julia:

Welkom in ons Belgenland. Ik kijk nu al uit naar de prachtige foto's. Maar dat zal nog even duren denk ik.

• 05 November 2007 - 06:34

Johan Maeckelbergh:

Welkom thuis. Ook ik ben wel benieuwd naar het volledige reisverhaal en de ongelofelijk mooie foto's of filmpjes waarvan we reeds een voorsmaakje hadden.
    Groetjes.

• 05 November 2007 - 08:23

Michel:

Toch jammer dat jullie reeds terug zijn!
    Zo'n prachtige reizen zijn altijd veel te vlug voorbij.
    Probeer nu maar terug het "normale" leven weer op te nemen.
    Jullie terugkomst betekent mijn vertrek: woensdag naar Ethiopie voor een maand.

tot later nog

Michel.

• 06 November 2007 - 09:01

Jeanine & Annéé:

Lange terug reis maar heel thuisgekomen
    dat is voornaamste
    ga nu maar wat rusten
    Groetjes

• 08 November 2007 - 17:15

Wies En Simone:

Wij weten ervan mee te spreken ! Wij zijn nog altijd niet volledig uitgerust. Wij hopen dat jullie wel al fit zijn. Wij denken er in ieder geval met een goed gevoel aan terug. Proficiat met je website

• 22 November 2007 - 20:45

Annie En Jean:

Dag Sonja en Eddy,

Jullie hebben vast een fantastische reis gemaakt met Koning Aap, maar, in zoverre wij jullie berichten hebben kunnen volgen, is dat toch wel te zwaar voor ons. Maar jullie hebben er blijkbaar deugd aan beleefd en dat is het bijzonderste.
    Jullie laatste berichten hebben wij pas in de voorbije dagen gelezen, want wij zijn ook pas sinds verleden zondag thuis na een rondreis met Koning Aap door Vietnam en Cambodja. Totaal verschillend van vorig jaar natuurlijk en bijlange niet zo zwaar. Maar het was een rijke ervaring: vriendelijke en hardwerkende mensen en een goede groep van 18 deelnemers. Weeral adressen uitgewisseld!
    En zo is iedere reis een verrijking op alle gebied. En toch zijn wij telkens blij dat wij terug in België zijn en dat wij hier wonen! En nu terug aan de slag zeker? Wellicht valt ook voor jullie de temperatuur erg tegen maar we zullen ons wel aanpassen.
    Veel lieve groeten uit Vrasene en misschien tot een volgende keer.