Pulling Rumtek Gangtok - Reisverslag uit Gangtok, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Pulling Rumtek Gangtok - Reisverslag uit Gangtok, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Pulling Rumtek Gangtok

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

15 Oktober 2007 | India, Gangtok

Hallo,
We zijn vadaag aangekomen in Gangtok.
De weg van Darjeeling naar Pelling was maar 72km.maar we deden er 6uur over.Allemaal bergpassen en wegen die weg gespoeld waren ook verschillende landslides.Het verkeer is een ramp hier,maar de natuur is prachtig.De laatsts dag in Pelling hebben we de Kangjagurang(of zoiets)dan toch in al zijn pracht zien liggen.
De volgende dag ging de rit naar Rumtek waar we deze morgen om 6uur een ceremonie in het klooster bijwoonde.
Het weer is hier goed de temperatuur is ideaal,maar soms zijn er nog wolken.
Met ons gaat het ook alweeer wat beter maar we gaan hier in Gangtok toch op ons gemakske doen een kwestie van een beetje uitgerust te zijn voor de trekking.Soms is er geen internet en de toetsenborden zijn helemaal anders en vaak in slechte staat dus sorry voor de fouten die we schrijven.
Groetjes aan allen en tot mails!

• 15 Oktober 2007 - 13:14

Michel:

Ed en sonja,
    Let wel op bij die trekkings !
    De gidsen lopen vooraan en zijn met de eersten mee.
    Als je achterop loopt.....loop je soms verloren!
    Van onze groep van vorig jaar zijn nog steeds drie mensen (vrouwen natuurlijk) vermist.
    Verder alleen maar succes gewenst en "keep up the good spirit".

• 16 Oktober 2007 - 10:32

Johan M:

Raar Michel,
    dat jij terug in België bent, 'k had van jou verwacht dat jij wel voor die vrouwtjes ging zorgen.niet dus!
    Eddy en Sonja, geniet er van.
    De tijd vliegt snel,...