Calcutta - Reisverslag uit Calcutta, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Calcutta - Reisverslag uit Calcutta, India van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Calcutta

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

08 Oktober 2007 | India, Calcutta

We zijn goed aangekomen.
Het is een heel drukke stad met heel veel lawaai vam het ver keer.
Onze poppen zijn al op de plaats.
Het weer is zeer drukkend warm de zon is niet te zien van de smog.
Morgenavond vertrekken we naar Sikkim daar zal de lucht wel beter zijn en kunnen we weer terug ademen.
Ons hotel is de middelmaat maar wel heel centraal gelegen vlak bij park street.
Dadelijk gaan we naar de verkeerswissel kijken.Het verkeer verandert hier dan om 2 uur van richting.Een SENSATIE.
Deze morgen de Kali tempel bezocht ze hebben aan Sonja gevraagd hoeveel kindjes ze wou en ze raden ons aan van 5.
Dus ik zal nog even moeten gaan werken els we terug zijn.
Groetjes voor ALLEN em tot mails

• 08 Oktober 2007 - 08:56

Myriam:

ik wil meter zijn van het vijfde- geniet van de reis hé

• 08 Oktober 2007 - 12:19

Julia:

Je kan ook 2 diensten aanvragen bij de post. Zo kan je zeker 5 kinnekes onderhouden. Tom is terug met 14u vertraging (hun vlucht kwam via Bangkok van Taiwan/orkaan)
    Dat het jullie goed moge gaan! Groetjes.

• 08 Oktober 2007 - 12:40

Roger En Agnes:

Wij wensen jullie een heel prettige reis.Eerlijk,wij zijn een beetje jaloers dat we er niet bij zijn,niettemin een zeer aangenaam verlof

• 08 Oktober 2007 - 14:32

Johan Maeckelbergh:

Hey Eddy, Sonja en Marc,
    jullie zijn daar met Koning Aap naar ik begrepen heb. De groep bestaat die nu uitsluitend uit Belgen? Of zijn er ook Nederlanders in de groep? Valt de gids een beetje mee?
    Groetjes

• 08 Oktober 2007 - 16:41

Julien:

Alles goed hier. zes kinderen is beter voor de belastingen . Daag

• 08 Oktober 2007 - 18:23

Jacky:

helaba daar samen
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    wat betreft die 5 kindjes, k weet in kaulille nog een mooi huis te koop. met vier kamers. als den eerste groot is heeft de laatste pas een eigen kamen nodig.
    nog veel plezier daar he en verzorg jullie, den derde dag komt er stillekes aan (dia...)
    gttz
    miet jacky en de kids
    ps toch eens nadenken over da huis in kaulille. is da normaal da bij jullie deze middag zwarte rook onder de voordeur uitkwam???

• 08 Oktober 2007 - 19:04

Albert S:

hoi Edson ge hebt hem toch omhoog kunnen houden merk ik,allé de vlieger bedoel ik.
    amuseer u daar goed hé,en die zever van Jacky klopt nie want daar kwam gene rook onder uw deur uit.allé tot nog eens.

doeiiiii

• 08 Oktober 2007 - 21:16

Jean En Annie:

Ja , in gedachte reizen we natuurlijk met jullie mee.Wel opgepast als het verkeer wordt omgedraaid.Wat die kindjes betreft wel breng maar mee en ik wil ze dan nog nederlands leren ook.Maar pak er wel brave hé...
    Geniet en sla maar zoveel mogelijk beelden op...

• 09 Oktober 2007 - 07:53

Jeanine & Annéé:

Goeie reis
    Geniet ervan en doe u best
    misschien hebt ge dan wel ineens ne vijfling
    Groejes

• 09 Oktober 2007 - 13:11

Gerry:

Amai, jullie kunnen voortaan op reis van al dat kindergeld!!! Geef maar niet teveel poppen weg! Nog een fijne en deugddoende reis!

• 09 Oktober 2007 - 20:42

Wies En Marijke:

ja Eddy & sonja dan zullen jullie nog veel huiswerk moeten maken. & je kan ook nog altijd helpen bij het poetsen om een centje bij te verdienen om zo je kroost te onderhouden :D
    We wensen je nog een heel plezierige & veilige reis toe !
    groetjes
    doeiiiiiiiiiiii

• 13 Oktober 2007 - 22:48

Jordy:

zeker da er gene rook vanonder u deur kwam, want die stond er nimeer in ;)
    profiteert er daar ma goed van,
    groetjes, jordy