Flores - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Flores - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Flores

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

17 September 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo iedereen,
Eindelijk eens eemcomputer gevonden.We slapen hier dikwijls in kleine dorpjes waar nog geen elektriciteit is alleen een generator
Maar goed.
Met ons is alles opperbest we leven hier als god in Indonesie lekker eten en prachtig weer we halen alle dagen vlot de 30 gr.Na Singapore zijn we op Bali geland,allebei stikkapot het was ook een hele lange vlucht en weinig geslapen op het vliegtuig.Wel een hele goede koerier die Singapore airlines.
In Bali een nachtje geslapen en dan was er weer een vlucht naar Flores daar zijn we dan begonnen aan ons tripje.Op Flores weinig toeristen te zien nochtans is het hier heel mooi veel vulkanen en schoon dorpjes met een hele vriendelijke bevolking.
We zijn immiddels in Bajawa aangekomem aan de voet van de Inerie vulkaan op 1000m hoogte en een beetje frisser dus maar dat is goed voor ons want gisteren hebben we liggen te bakken op een bounty eiland voor de kust van Riung waar het heel fijn was om te snorkelen tussen de tropische vissen en het kleurrijke koraal.
Kratermeren bezocten we ook al met hun gekke kleuren.
Vandaag een beetje geploeterd in warmwaterbronnen ook uit de vulkaan maar veel te warm voor Sonja.
Muggen zijn er ook ze eten elke dag aan ons ze ze zijn erg agressief.
Ons groepje valt ook goed mee ze is een beetje internationaal namelijk 8 Nederlanders 6 Friezen en 2 Belgen.
Zo dan weten jullie wat we hier een beetje doen terwijl we hier ronhangen aan de andere kant van ons wereldbolleke.
Groetjes voor allen en tot mails...
Sonja en Eddy

• 17 September 2011 - 11:25

Julia Lemmens:

Sonja, Eddy,
    Geniet ervan, zalig niets doen!!!
    Maak er een onvergetelijke reis van vol mooie indrukken. Ik wacht geduldig op jullie foto's. Groetjes,

• 17 September 2011 - 13:39

Kris Daniels:

Amai prachtig ! Geniet ervan !
    Kris

• 17 September 2011 - 21:01

Annéé & Jeanine:

Hallo Sonia & Eddy
    Blij van jullie te horen ,geniet er maar van want het is hier weer goed aan regenen.Groetjes

• 18 September 2011 - 07:56

François & Jeannine:

Dag Eddy & Sonja

Klinkt goed allemaal !
    Hier zijn de weersvooruitzichten wel iets minder rooskleurig .
    Wij vertrekken voor enkele dagen naar onze Belgische kust ; harden voor de aankomende winter !?

Grt

• 19 September 2011 - 10:31

Liliane Emmers:

Hallo allebei,
    Fijn dat ik weer mag meegenieten van
    jullie reisverslag. Zo te lezen is het weer een onvergetelijke ervaring.
    Geniet er nog van !
    Groetjes