Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

12 September 2011 | Singapore, Singapore

hallo iedereen wij zijn op de luchthaven van Singapore en wachten op onze vlucht voor Bali.Tot nu toe is alles prima verlopen het is hier 7u in deochtend bewolkt en 27gr.Niet slecht om te beginnen he verder nog niet veel nieuws maar dat zal wel komen groetjes Sonja en Eddy

• 12 September 2011 - 05:41

Marc Vervaene:

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik vond Bali fantastisch, misschien wel het meest toeristische eiland van de omgeving. Heel blije lieve mensen. Vele leuke tempeltjes, toffe omgeving. Snelle smalle bootjes... Ik lees wel of jullie ook andere eilanden doen...
    Geniet er in ieder geval van!!
    Groetjes
    Marc

• 12 September 2011 - 08:13

Anita De Keyser:

Hey wereldreizigers,
    Een mooie reis wens ik jullie!
    Ik kijk nu al uit naar jullie boeiende reisverslagen.
    Groets,
    Anita

• 12 September 2011 - 08:14

Michel:

Goed joh!
    Weer eens een verre en zeker mooie reis.
    Geniet ervan.
    Als jullie terugzijn mail ik wel eens om meer te weten ( ook over Orissa).

Goeie reis.

Michel

• 12 September 2011 - 13:48

Patrick Das:

Genieten jullie er maar van, het weer zal er wellicht een pak beter zijn als hier.
    Veel Plezier!
    Patrick

• 12 September 2011 - 16:54

Kris:

Maak er een fijne reis van!!! Groetjes

• 12 September 2011 - 17:44

Jetty Beekes:

Terwijl ik de reacties op jullie mail las zag ik dat jullie ook in Orissa waren geweest. Ook prachtig maar heel anders. Ik hoop dat jullie ook naar Sumatra gaan. Ik vond persoonlijk dat eiland erg mooi. Hoor graag van jullie
    jetty beekes

• 12 September 2011 - 19:08

Yvonne En Frank:

Hallo Sonja en Ed
    Leuk weer iets te horen van jullie tweetjes. zo te lezen staan jullie aan het begin van een prachtige reis. Zullen we na jullie vakantie een keer iets afspreken, dan kunnen jullie ons alles vertellen over recente reiservaringen? Groeten uit Heerlen van jullie reisgenoten tijdens de Syrie-Jordanië reis 2009

• 12 September 2011 - 20:42

Dominique:

Dag Eddy ,tof dat ge nog aan me denkt vind het fantastisch dat ge weer zo n ondernemende reis maakt met je vrouw . Hopelijk mogen we nog van je foto s genieten en verder nog een mooie vakantie Grtjs Dominique

• 14 September 2011 - 16:11

Johan Maeckelbergh:

Hey Sonja en Eddy. Leuk dat jullie terug de wereld onveilig maken, zo kunnen we in België wat gerustiger slapen. Ik zal jullie op de voet volgen want ik hoop in december ook naar Bali te trekken. Grts.

• 16 September 2011 - 11:02

Wies:

Helaba , zo te lezen zijn jullie er weer op uit getrokken .
    Maak er 'n fijne gezellige reis van.
    groetjes wies