Vinales - Reisverslag uit Havana, Cuba van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Vinales - Reisverslag uit Havana, Cuba van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Vinales

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

31 Oktober 2013 | Cuba, Havana

Hallo allemaal,
Wij zijn er weer een computer gevonden dat was hier een hele opdracht.
Internet werkt hier heel slecht en heel langzaam.
Met ons is alles oke en we hebben het hier prima naar onze zin.
Het weer is heeeeeel goed alle dagen rond de dertig graden .De mensen zijn vriendelijk in dit oldtimerland.
Eerste dagen doorgebracht in Havanna een heel schoon stad die de moeite is om eens uitgebreid te bezoeken.
Inmiddels zitten we in Vinales dat is eigenlijk de tabakstreek van Cuba.Hier is de natuur heel prachtig we zijn al 2 dagen vollebak gaan wandelen echt heel schoon....
Morgen rijden we in normaal gezien 10uur naar Cienfuegos en zo zakken we stilllekes naar het zuiden.
Het eten valt ook heel goed mee we hebben al bijna elke dag kreeft geeten voor een appel en een ei laat ons zeggen ene euro of 6a7 dat is toch nog goedkoop he?
Zo ,dat is toch al een beetje nieuws van ons we gaan proberen nog eens wat te schrijven maar zoals ik al zei het is niet gemakkelijk om hier op internet te geraken.
Groetjes aan allen,
Sonja en Ed

• 01 November 2013 - 11:18

Myriam:

wat ben ik blij weer van jullie reis te mogen meegenieten. Hou ons verder op de hoogte hé-heel veel plezier. Hier is het slecht wweer, dus stuur maar een beetje zon op.
    daaaaaaag

• 02 November 2013 - 19:48

Anita:

Hé, wereldreizigers,
    'n Toffe reis gewenst in het land van Castro!
    Grtjes,

• 03 November 2013 - 18:30

François Kwanten:

Eddy en Sonja

Cuba ... land van de zon ; oldtimers en lekker eten .
    Ge kunt slechter landen ...
    Geniet ervan !

• 04 November 2013 - 14:39

Julia:

Eddy en Sonja, geniet ervan en zeker van de zon want het regent hier pijpenstelen. (dat doet deugd hé....)
    We hebben in die regio ook al enkele landen en steden bezocht oa, Haïti,. Colombia, Puerto Rico en begin oktober waren we nog op Jamaica. Heeeel warm,mooi, arm en..... gelukkige, vriendelijke mensen.
    Ooit zullen we Cuba ook wel eens doen, hoop ik.
    Maak er een fijne reis van.
    'k Ben een beetje jaloers als ik naar buiten kijk...
    Groetjes