Hallo - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

12 Januari 2010 | Senegal, Dakar

Eindelijk een cybercafe gevonden valt niet mee hier.Met ons alles prima.De reis hier naartoe is lang geweest.We waren toch op ons hotel om 6u in de morgen.Zaterdag Dakar bezocht,een heksenketel natuurlijk.
We sliepen op het eilzand Goree heel mooi,geen auto's.Gisteren hebben we Lake Rose bezocht een wandeling gemaakt om U tegen te zeggen laat in het donker terug gekeerd op hotel.Vandaag in St.Louis aangekomen een niet al te grote gezellige stad.Morgen gaan we in het noorden naar een vogelreservaat en natuurpark bezoeken.Het weer is hier gewoon prachtig lekker warm rond de 30gr.s'avonds en zs'morgens is het een beetje fris...20gr.Het eten is heel goed tot nu toe genieten we elke dag van verse vis uit de oceaan.We zijn met een groep van veertien en jawel en is nog een Belg bij onze begeleider.Dus voor jullie allen zonnige groeten uit Afrika.
We gaan proberen zoveel mogelijk te mailen maar ik weet echt niet of dat lukt laat ons hopen.
Tot mails Sonja en Eddy

• 13 Januari 2010 - 07:04

Marc V:

'S morgens is het hier ook een beetje fris : 2°C....en de rest van de dag idem dito.
    Geniet met volle teugen!

• 13 Januari 2010 - 12:14

Yvonne En Frank:

Hallo Eddy en Sonja,
    Leuk iets van jullie te horen. Het klinkt allemaal geweldig en jullie hebben het beslist erg naar jullie zin. Geniet van al het schoons wat je ziet en tegekomt en ook van die heerlijke zomers temperaturen !!!

• 14 Januari 2010 - 15:40

Lode:

lode en hilda doen jullie de groeten vanuit een nog altijd besneeuwd neerpelt

• 14 Januari 2010 - 19:50

Myriam:

koop maar warme pullekes-ijskoud hier.Ik hoop dat alles in orde is.
    daag

• 19 Januari 2010 - 08:31

François:

Eddy en Sonja
    Hier is het de hele dag fris ; vis uit den Aldi à volonté en als je nen hollander zoekt in nen heksenketel die kan ik je aanwijzen.
    Nog een fijne reis !