Luang namtra - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Luang namtra - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Luang namtra

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

17 November 2012 | Laos, Luang Prabang

Hoi,
Wij zijn goed aangekomen.
Het was een lange reis,via Bangkok naar Chaing Rai dan nog enkele uren bus naar een grensdorp Chaing Khong.Daar hebben we overnacht aan de oevers van de Mekong rivier.De dag daarop de Mekong over om Laos binnen te gaan.Een hele rompslomp aan de grens uren geduurd.Daarna met een busje naar hier en dat is Luang Manthra.
Gisteren meteen een jungle trekking gedaan en vandaag zo stijf als een plank.....dus rust.Het was zo wat misgelopen op de trekking.Heel veel berg op en af, begint het daar te stortregenen en alle paadjes werden glijbanen met de gevolgen vandien.Door en door nat alles vol modder vandaag heel de boel naar de wasserij gedaan als ze dat nog proper krijgen dan zijn het fijn mannen of vrouwen.Meegenomen op de trekking was dat we door een paar rivieren gingen en nadien boemvol bloed zuigers zaten overal op je lijf en iedereen zonder uitzondering.
Voor de rest gaat het heel goed met ons.Na de plensbui van deze morgen is het weer nu prachtig en zo 28 gr.
Groetjes voor allen en tot binnenkort.
Sonja en Eddy

• 18 November 2012 - 08:19

Johan MAECKELBERGH:

Lijkt mij weeral een prachtig avontuur! Wow, kon ik er maar bij zijn! Veel plezier, ook met het goedkoopste bier...! Ciao

• 18 November 2012 - 09:37

François Kwanten:

Dag Eddy en Sonja

Waar hangen jullie nu weer uit ?

Run through the jungle van CCR is het eerste wat door mijn hoofd ging , toen ik het verslag van uw jungletrekking las .

Veel plezier !

Groeten uit een koud en druilerig Neerpelt

• 18 November 2012 - 10:39

Paul Tielen:

Hoi,Eddy en Sonja,Breng vooral wa beter weer mee,want die regen vandaag is gene goeie !! Hopelijk hebben jullie allebei er een goed kleurke aan overgehouden als jullie terug zijn !! Geniet maar van da vakantieke !!! Tot binnenkort !

• 19 November 2012 - 17:22

Boonen Wies:

Hey wereldreizigers ,hopelijk alles terug in orde na de jungle tocht ,bloedzuigers, nat pak , stijve knoken ,tis allemaal nog al wat hé ,maarja als jullie voor de rest van alles van wat er daar te beleven valt kunnen genieten is het voor jullie toch weer 'n geslaagde vakantie ,geniet er maar van
    groetjes van ons allen en nog heel veel leute