Jordanie - Reisverslag uit Petra, Jordanië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Jordanie - Reisverslag uit Petra, Jordanië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

26 Oktober 2009 | Jordanië, Petra

Dag,
We zijn vandaag op bezoek geweest in Petra.
We zijn niet op de originele manier binnen gestapt door de Siq,maar hebben er een hele wandeling van gemaakt via de achterzijde over de bergen om zo bij het klooster uit te komen.Een zware tocht over richels en diepe afgronden met klauteren en klefferen wel absolut de moeite waard.Morgen gaan we terug maar dan op de gewone manier.
Morgemnamiddag vertrekken we naar de woestijn om te kamperen.We hebben onze kamelen al gereserveerd.Het weer is hier nog altijd perfect lekker warm.Oja de wandeltocht in Dana was ook prachtig we hadden een heel goede ranger die ons begeleide.Mooi om zo rond een canyon te wandelen.
Michel we kijken al uit naar je tentoonstelling.
Myrian een mooie reis toegewenst.
Groetjes aan allen
SOnja en Eddy

• 26 Oktober 2009 - 16:34

Myriam:

jullie meoten het misschien eens navragen, maar in de buurt van Petra is er zo een klein atekiertjeaar alleenstaandaae vrouwen prachtige zilveren sieraden maken, dat is het eniegste winkeltje dat we bezocht hebben.heel mooi en de alleenstaande vrouwen worden ermee geholpen.
    daag

• 26 Oktober 2009 - 17:30

Wies:

zo te lezen nog altijd lekker warm daar,en weer 'n hele tocht achter de rug ,zullen weer veel mooie foto's kunnen bekijken als jullie terug zijn ,wij zijn van vrijdag tot zondag naar oostende geweest en het was er prima ,maar morgen weer terug aan het werk....da's 'n beetje minder hé voor de rest alles oké hier en we missen je op de post zoooooooooooooo erg ,dat bérke getrakteerd heeft op vlaai ,allee kga jullie nog het beste wensen en maak er voor de rest van de reis nog fijne toffe dagen van
    doeiiiiiiiii

• 26 Oktober 2009 - 23:11

Annie En Jean:

't Is toch wel fantastisch dat jullie van al die prachtige dingen aan het genieten zijn en ons dan ook nog de nodige info doorspelen.PETRA een wereldwonder dat zal niemand ontkennen.Als jullie in de woestijn zijn...een gouden raad:niet slapen in die tent ook al ben je moe maar rondwandelen onder die unieke sterrenhemel.Het geeft je zo'n geweldig goed gevoel dat je er voor altijd zou willen van genieten

• 28 Oktober 2009 - 15:18

Ragna & Jürgen:

Fantastische verhalen hebben jullie daar! Klinkt helemaal geweldig en maakt dat het bij ons ook kriebelt om die kant op te trekken. Met welke organisatie zijn jullie?
    Laat anders ietske weten wanneer jullie van plan zijn naar Michel zijn tentoonstelling te gaan. Wij willen ook gaan, en 't zou precies fijn zijn jullie nog eens te zien en een beetje bij te kletsen als het past.
    Groetjes!
    Ragna & Jürgen