Jordanie - Reisverslag uit Mādabā, Jordanië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu Jordanie - Reisverslag uit Mādabā, Jordanië van Sonja en Eddy - WaarBenJij.nu

Door: Sonja en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Eddy

23 Oktober 2009 | Jordanië, Mādabā

Hallo,
We zijn ondertussen sinds gisteren in Jordanie.Het is hier nog altijd heel warm,maar we zitten nu een stuk hoger en dat betekend dat het savonds helemaal afkoelt.Vandaag in de dode zee gaan dobberen een heel raar gevoel zo altijd maar blijven drijven,we waren bijna naar Israel gedreven maar het lukte niet,spijtig anders waren we daar ook al eens geweest.Morgen gaat het richting Dana natuurreservaat,daar hopen we mooie wandelingen te kunnen maken.
Overmorgen gaan we naar Petra voor 2 dagen en daar kijken we naar uit.Dit was trouwens een van de redenen dat we deze reis kozen.
Na Petra gaan we in de woestijn kamperen,we hebben onze kameel al besteld en hopen een ballonvaart te doen boven Wadi Run als het lukt want dit gaat meestal niet door.
Met ons gaat het nog steeds prima en we hebben het hier echt naar onze zin,dus blijven we nog maar wat.
We houden jullie wel op de hoogte.
Tot mails en groetjes aan allen.
Sonja en Eddy

• 24 Oktober 2009 - 12:18

Julien:

Hier alles goed geniet er maar van want het zal wel weer snel om zijn.
    groetjes Lisette en Julien

• 24 Oktober 2009 - 17:51

Albert:

Hoi Eddy,t'is met berke saenen,ja jong de drieentwintigste was er vlaai op de post,die hebt ge wel gemist,jammer
    hé!maar dat weegt niet op tegen die mooie vakatie die ge daar
    hebt zeker?allee doe de groeten aan petra,hahaha
    groetjes van albert en nicole

• 24 Oktober 2009 - 21:34

Myriam:

heel veel plezier nog.Ik vertrek volgende week naar de Sinai woestijn, een bezoekje brengen aan de bedouinen- misschien tot dan- nog veel plezier